شناسه خبر : 91578
یکشنبه 26 تير 1401 , 18:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

توسط رزمندگان انصار الرسول مزار شهدا

پذیرایی و خدمات رسانی غدیرانه رزمندگان در میدان صادقیه/تصاویر

غرفه رزمندگان ایستگاه صلواتی گردان انصار الرسول مزار شهدای تهران، از صبح امروز در حال پذیرایی از عشاق امیرالمومنین و خدمات رسانی به آنها است.

فاش نیوز- غرفه رزمندگان ایستگاه صلواتی گردان انصار الرسول مزار شهدای تهران، از صبح امروز در حال پذیرایی از عشاق امیرالمومنین و خدمات رسانی به آنها در میدان صادقیه است.

تصاویری که مشاهده می کنید، مروط به این غرفه است که امروز از صبح خدمت رسانی خود را آغاز کرده اند و با استقبال گرم مردم مواجه شده اند و تا 11 شب عیدغدیر نیز به فعالیت خود ادامه می دهند. همچنین فردا صبح نیز تا غروب عید در خدمت میهمانان ولایت هستند.

رزمندگان گردان انصار که هز 5 شنبه در بهشت زهرا تمام روز را به زائران خدمات می دهند، این بار در مناسبتی دیگر کمر خدمت بسته اند تا در شب و روز عید غدیر کام مردم تهران را به لطف امیرالمومنین علی (ع) شیرین کنند.

همانطور که در تصاویر مشاهده می نمایید، در حال توزیع شربت و شیرینی و پخت نان تازه شیرمال هستند.

 

گزارش از شهیدگمنام

عکس از اسماعیل پارسا

اینستاگرام
به نام خداعرض ادب/شبی درمحفلی ذکرعلی بود/شنیدم عارفی فرزانه فرمود/اگراتش به زیرپوست داری/نسوزی تاعلی رادوست داری/تقدیم به علی باورهاوعلی محورها
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi